خرید لپ تاپ دانشجویی ارزان *لیست قیمت انواع لپ تاپ دانشجویی*

اگر هم علاقه مند به خرید این لپ تاپ هستید می‌توانید با مشاوره رایگان از سوی ما به راحتی این لپ تاپ را به همراه گارانتی معتبر 1 ساله خریداری کنید. توجه به کارت گرافیک به کاربرده شده در لپ تاپ یکی از مواردی که است دانشجویان در زمان خرید لپ تاپ به آن دقت می کنند. چرا که برخی از آن ها قصد دارند علاوه بر این که از لپ تاپ خود برای امور دانشگاه استفاده می کنند، بتوانند با آن بازی ها را نیز اجرا کنند.

لنوو V15؛ از ارزان ترین لپتاپ های دانشجویی

در این بازه‌ی قیمتی، لپ‌تاپ‌های زیادی در بازار وجود دارد که اکثرشان هم مشخصات کم‌وبیش یکسانی دارند. در‌این‌میان، مدل‌هایی هستند که در‌مقایسه‌با سایر مدل‌ها، ارزش خرید بیشتری دارند و تجربه‌ی کاربری بهتری را دراختیارتان قرار می‌دهند. به‌همین‌دلیل برای خرید لپ‌تاپ با هر بودجه‌ای، نکاتی مهم را ذکر می‌کنیم که با در‌نظرگرفتن آن‌ها، بهترین گزینه را برای کاربری خود می‌توانید انتخاب کنید؛ حتی گزینه‌ای که شاید در فهرست پایین وجود نداشته باشد. امروزه، بدون داشتن لپ‌تاپ انجام تکالیف مربوط به دانشگاه چالش‌برانگیز است.

ارتقای رم لپ تاپ را می‌توانید به راحتی از طریق شرکت گارانتی کننده و بدون از بین رفتن گارانتی، انجام دهید. به این خاطر خرید لپ تاپ با قیمت اقتصادی در کنار بهره بردن از سخت‌افزار قوی برای دانشجویان و دانش آموزان برای انجام کارهای روزمره، شرکت در کلاس‌های آنلاین و انجام دادن تکالیف بسیار مهم و حائز اهمیت است. خرید لپ تاپ برای کارهای گرافیکی، موشن‌گرافیک، طراحی 3 بعدی، انیمیشن و … یکی از دغدغه‌های اصلی طراحان و مهندسان معماری می‌باشد. در بازه های قیمتی مختلف مورد بررسی قرار گرفت امیدواریم برای خرید مناسب با توجه به اولویت شما راهنمای خوبی بوده باشیم. برای خرید و مقایسه لپ تاپ‌های دانشجویی به بخش فروشگاه اینترنتی آداک مراجعه نمائید. اگر در رابطه با این مقاله سوال یا پیشنهادی داشتید در بخش نظرات با حرکت کن اینجا ما درمیان بگذارید.

لنوو یکی از باکیفیت‌ترین برند‌های لپ‌تاپ است و قیمت آن‌ها در مقایسه با سایر تولیدکنندگان کمی بالاتر است. با این حال لپ‌تاپ‌های برند لنوو می‌تواند برای دسته‌های مختلف کاربری از جمله گیمر‌های حرفه‌ای، دانشجویان، کارمندان و.. همانطور که در لیست بالا نیز مشاهده کردید، بازار لپ‌تاپ از مدل‌ها با برند‌های متنوعی ایجاد شده است که هر کدام از این برند‌ها مشخصات فنی و ظاهری مختلفی را ارائه می‌دهند. هر برند برای برآورده کردن نیاز‌های مشتری به طور متفاوتی عمل می‌کند.

مشخصات و کارایی قابل قبول این لپ‌تاپ آن را به انتخابی مناسب برای کاربران خانگی، گرافیکی، اداری و مهندسی با نرم‌افزار‌های متوسط تبدیل کرده است. صفحه نمایش مات به کار برده شده در دستگاه آن برای استفاده از خارج از منزل مناسب می‌کند. با این حال شارژدهی باتری 1 تا 3 ساعت این لپ‌تاپ را می‌توان به عنوان یک نقطه ضعف در نظر گرفت. لپ‌تاپ لنوو IdeaPad ۳ در دسته لپ‌تاپ‌های ارزان و در عین حال با کیفیت قرار دارد. این سری از لپ‌تاپ‌ها در سایز‌های ۱۴، ۱۵ یا ۱۷ اینچی عرضه می‌شوند. حافظه داخلی ۱ ترابایت لنوو آیدیاپد ۳ شما را از خرید هارد اکسترنال بی‌نیاز می‌کند.

بهترین لپ تاپ دانشجویی تا ۳۰ میلیون تومان

این لپ تاپ نیز از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس در سال 2021 است. این لپ تاپ از سری ROG به معنای Republic Of Gamers یا جمهوری گیمر ها است. سخت افزار قدرتمند، صفحه نمایش با کیفیت با نرخ رفرش بالا، تعداد درگاه های متعدد، کیبورد و تاچ پد با کیفیت و….

خرید لپ تاپ دانشجویی ارزان *لیست قیمت انواع لپ تاپ دانشجویی*

به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ پردازنده های نسل قدیم مانند Celeron نروید تا حداقل برای چند سال خیالتان از پردازنده لپ تاپ تان راحت باشد. اما فاکتورهای دیگری هستند که نیاز های اصلی یک لپ تاپ دانشجویی است. زیرا اکثر دانشجویان نیاز دارند که دائما لپ تاپ را حمل کنند و اگر سبک نباشد، اذیت کننده خواهد بود. صفحه نمایش اچ دی برای این محدوده قیمت معمول است ولی در کل ضعیف حساب می‌شود. دل و اچ پی؛ دل و اچ پی برندهای بسیار بزرگ جهانی هستند که متاسفانه به دلیل واردات پایین قیمت نسبتا بالایی دارند و در اکثر بخش‌ها بازار بزرگی ندارند.

  • در این بازه قیمتی لپ تاپ گیمینگ لنوو قوی‌ترین لپ تاپ موجود است.
  • البته به خاطر داشته باشید که “لپ تاپ ارزان” به معنای دستگاه هایی با قیمت بین 10 تا 20 میلیون تومان است.
  • کنتراست و کیفیت تصویر پنل OLED با مدل‌های TN و حتی IPS بازار قابل مقایسه نیست.
  • البته تنها نقطه ضعف این مدل این است که رم آن قابل ارتقا نیست اما 8 گیگابایت نیز برای استفاده دانشجویی کاملا کافی است.
تصور می کنید می خواهید در خصوص یکی از تحقیقات خود در دانشگاه ارائه ای چند دقیقه ای داشته باشید. اگر لپ تاپ شما به ساده ترین پورت HDMI متصل باشد به راحتی و با یک کابل می توانید آن را به ویدئو پروژکتور کلاس وصل کرده و ارائه خود را در صفحه نمایش بزرگتری به انجام برسانید. همچنین تعداد پورت های USB لپ تاپ هم برای دانشجویان مهم خواهد بود. عمر باتری از دیگر فاکتورهای مهم در خرید لپ‌تاپ برای دانشگاه است زیرا برای استفاده از آن در کلاس، کتابخانه و مطالعه به حداقل 9 ساعت طول عمر باتری نیاز پیدا خواهید کرد. کارت گرافیک آن از نوع انویدیا Geforce RTX 3050ti و مجهز به چهار گیگابایت حافظه اختصاصی است. کارت گرافیک آن از نوع انویدیا Geforce RTX 3050 و مجهز به چهار گیگابایت حافظه اختصاصی است.

بهترین لپ تاپ تا 7 میلیون تومان

با این حال، نمایشگر این لپ‌تاپ دوگانه دارای حاشیه‌های زیادی است. اگر به دنبال ظاهری مدرن تر هستید، ممکن است این لپ‌تاپ توجه شما را جلب نکند. اما Chromebook Duet یک کروم‌بوک مقرون‌به‌صرفه است، بنابراین با توجه به مشخصات می‌توانیم فقدان حاشیه‌های باریک را بپذیریم. یکی از نقاط ضعف این لپ‌تاپ را می‌توان کیبورد فشرده با کلیدهای نزدیک به هم دانست. از نقاط ضعف این لپ‌تاپ این است که اگر می‌خواهید کارهای گرافیکی انجام دهید، شاید عملکرد ضعیفی را مشاهده کنید.