اتاق فرار ترسناک رزرو ترسناک ترین های ایران + فیلم

اتاق فرار ترسناک رزرو ترسناک ترین های ایران + فیلم

در پاسخ به این سوال باید بگوییم اتاق فرار در واقع برخلاف همه بازی‌های کامپیوتری که با الهام از دنیای واقعی طراحی شده اند از بازی‌های کامپیوتری الهام گرفته اسکیپ روم خفن تهران شده است. اولین طراحان این بازی متفکران حوزه آموزش کشورهای آسیای شرقی بوده اند. بازیکنان در محدودیت زمانی مشخص برای یافتن پاسخ معماها و سرنخ‌هایی که داخل اتاق پنهان شده‌اند، با هم تلاش می‌کنند.

تعداد افراد شرکت کننده در اتاق فرار باغ کتاب، بستگی به سناریو دارد و شما می‌توانید با هماهنگی پرسنل پذیرش این مجموعه، بهترین خاطره را تجربه کنید. بازی اتاق فرار ترسناک که در حال حاضر در حال برگزاری است بازی بی گناه است. داستان زن و مردی که پس از سالها بچه دار میشوند اما کودک آنها دچار معلولیت ذهنی و جسمی و زن از همسرش میخواهد تا وی را بکشد، اما او این کار را نمیکند و سالها بعد کودکشان در یک آتش سوزی جان خود را از دست میدهد.

اتاق فرار اقامتگاه ابدی

اسکیپ مستر از بهترین اتاق فرار در تهران است که می‌توانید به همراه دوستان‌تان به آن سری بزنید. اسکیپ روم دات آی آر یکی از مجریان مطرح اتاق فرار در ایران است. درواقع، این تیم قوی زیرمجموعه گروه سرگرمی آفلاین است که با هدف طراحی و پیاده سازی بازی‌های معمایی مثل اتاق فرار ایجاد شده است.

بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران + قیمت و جزئیات بازی

ازاین‌رو، با هوشمندی شروع به‌ ایجاد جوامعی در درون جوامع انسانی کردند. اسکیپ روم یا اتاق فرار یکی از بازی‌های جذابی است که با ماجراجویی و ترس و دلهره همراه است. در این بازی، افراد شرکت‌کننده، به‌کمک نکات و سرنخ‌ها و راهبردها، به حل معماها و پازل‌های مختلف می‌پردازند و با آن‌ها بازی را به اتمام می‌رسانند.

کاربرد صنایع‌دستی در چیدمان دکوراسیون خانه

اینکه چطور با این بازی روبه‌رو می‌شوید، کاملا به شما بستگی دارد و ممکن است این بازی برای شما یک تجربه زیبا و هیجان‌انگیز یا هولناک و فلسفی باشد. دات آی آر بزرگترین اسکیپ روم در کشور است که در استان‌های تهران، اهواز، اصفهان و کرج دارای شعبه بوده و بیش از ۲۵ اتاق فرار با سناریوها و ژانرهای فوق العاده جذاب طراحی کرده است. علاوه بر اتاق فرارهای حضوری، شما می‌توانید در این مجموعه تجربه بازی در اتاق فرار آنلاین را هم داشته باشید. ژانر این بازی در وحشت، تئاتر تعاملی و دلهره خلاصه شده و مدت زمان آن ۷٠ دقیقه است. درجه سختی بازی ۷ از ۱٠ بوده و تعداد نفرات مجاز بین ۴ تا ۸ نفر می‌باشد. این اسکیپ روم به دلیل داشتن فضا و طراحی عالی، طرفدارای زیادی را به خود جذب کرده است.

این تیم بهترین کیفیت از سناریو را همگام با انواع معما ارائه می‌کند. استفاده از اتاق فرار با طراحی اسکیپ روم دات آی آر، یکی از بهترین تجربیات شما خواهد بود. اگر به دنبال یک بازی مهیج گروهی در کنار دوستان خود هستید که در کنار هم یک ساعن مهیج و نفس گیر را تجربه کنید بدون شک اتاق فرار یکی از بهترین تجربه های برای شما می باشد. اتاق فرار انواع مختلفی دارد و در ژانر های مختلفی تهیه می شود.

این بازی متشکل از اتاق فرار و بازی محیطی است و برای پیروزشدن در آن باید همکاری تیمی داشته باشید. رزرو بلیط اتاق‌های فرار این مجموعه فقط به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است. ۴ اتاق فرار متفاوت در این مجموعه وجود دارد که هرکدام داستان‌های متفاوتی دارند.

  • از محبوب ترین کد های تخفیفی که در تخفیفان ارائه می شود می توان به کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو و کد تخفیف نماوا اشاره کرد.
  • تعداد نفرات در هر اسکیپ روم بر اساس ظرفیت اتاق، نوع و تعداد معماها درنظر گرفته شده و کمتر یا بیشتر شدن تعداد نفرات باعث لذت کمتر از بازی میشه و مورد تایید ما نیست.
  • مجموعه دژاوو، دو اتاق فرار تحت عنوان‌های «طالع نحس» و «آخرین نفر» دارد که به ترتیب یکی در خیابان شریعتی و دیگری در صادقیه تهران واقع شده‌اند.
  • به دنبال هیجانید؟ دوست دارید تجربه‌ای جدید با آدرنالین بالا را همراه اتفاقات رمزآمیز در ترسناک‌ترین اتاق فرار تهران تجربه کنید؟ اتاق فرار یکی از پرطرفدارترین تفریحات هیجان‌انگیز و ماجراجویانه است.