معرفی بهترین گوشی های موبایل اقتصادی 2 تا 4 میلیون تومان بررسی دقیق محصولات

این شارژر می‌تواند این گوشی را در مدت زمان ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه به طور کامل شارژ کند که قابل قبول است. سامسونگ در این گوشی، پردازنده قدرتمند Exynos 1280 را جایگزین Helio G80 کرده است که گوشی سامسونگ گلکسی A32 به آن مجهز بود. یکی از نکات مثبت این پردازنده، فناوری ساخت ۵ نانومتری آن است که باعث می‌شود قدرت و سرعت آن افزایش یابد.

بهترین گوشی دنیا در حال حاضر چیست؟

جی ۵ پرو همانند برادر گران‌تر خود با نسخه‌ی هشتم رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس روانه‌ی بازار شده است و تا امروز خبری از به‌روزرسانی آن به اندروید اوریو نیست. تأخیر سامسونگ در ارائه‌ی بروزرسانی حتی در پرچم‌داران این شرکت نیز دیده می‌شود؛ از این رو اگر به دنبال دریافت سریع آپدیت‌ها هستید گزینه‌هایی بهتر از جی ۵ پرو خواهید داشت. باز کردن اپلیکیشن‌ها در پنجره‌ی جداگانه، حذف و اضافه کردن اپ دراور، پوسته‌ی زیبا و امکانات متنوع دیگر گوشی‌های سامسونگ را از نظر امکانات و شخصی‌سازی در نقطه‌ی مقابل گوشی‌هایی مانند نوکیا قرار می‌دهد. دیگر کره‌ای لیست ما یعنی کیو ۶ نیز با اندروید ۷ عرضه شده است و هنوز آپدیتی برای اوریو دریافت نکرده است. از نظر روان بودن رابط کاربری، کیو ۶ عملکرد متوسطی دارد ولی امکانات آن شما را راضی خواهد کرد. این‌ بار با نوکیا ۵ و نوکیا ۶ آغاز می‌کنیم که به‌صورت پیش‌فرض با اندروید نوقا روانه بازار شدند؛ رابط کاربری گوشی‌های نوکیا شباهت بسیار زیادی به رابط استاندارد اندروید دارد؛ با این حال نوکیا تغییرات کوچکی در آن اعمال کرده است.

معرفی بهترین گوشی های موبایل اقتصادی 2 تا 4 میلیون تومان بررسی دقیق محصولات ولی رابط کاربری miui شیایومی واقعا جذابه و انیمیشن های زیبایی داره و تو بعضی بخش های این رابط کاربری شبیه ios شده. هواوی خیلی دوست دارم ولی از طرفی مهمه که امکانات گوگل رو داشته باشم هعی کاش تحریمش ور دارن دوباره اوج بگیره چون این شیاومی ها تو بروزرسانی ها کلی مشکلات ایجاد میشه.. از طرفی سامسونگ هم اصلا کاری شگفت انگیز نمیکنه همش سبک قدیمی و امکانات معمولی در قبال پولی که میدیم. سلام، عجیبه چرا حرفی از هواوی سری میت نزدید، لطفا درباره هواوی سری میت توضیح دهید چون خیلی سری میت رو دوست دارم. برخورداری از یک باتری ۵۰۸۰ میلی‌آمپری که با فست شارژ ۶۷ وات قادرست در کمتر از ۵۰ دقیقه به طور کامل شارژ شود.

در زمان عرضه این گوشی سامسونگ بهترین نمایشگر خود را به این پرچمدار اختصاص داد. پنل جلویی دارای یک نمایشگر 6.8 اینچی از نوع داینامیک آمولد 2X می‌باشد که با وضوح 1440 در 3200 پیکسل به نمایش انواع تصاویر می‌پردازد. علاوه بر این تنها در دو رم 8 و 12 گیگابایتی تولید شده که بسته به نیاز خود امکان انتخاب محیاست. همچنین تصاویر را با کیفیت 1440 در 3088 پیکسل به نمایش می‌گذارد و در هر اینچ توانسته 500 پیکسل بر اینچ را جای دهد. این نمایشگر همیشه روشن است و سامسونگ مدعی است که میزان روشنایی آن تا 1750 نیت می‌رسد.

Z Fold4 از ابعاد کوچک‌تری برخوردار است در نتیجه وزن کمتری هم دارد که نسبت به مدل قبلی بهبود خوبی را شاهد روی این صفحه کلیک کنید هستیم. صفحه نمایش در هر دو مدل یکسان است و تغییر آنچنانی نداشته تنها رزولوشن در مدل جدید بهبود پیدا کرده است. بنابراین رزولوشن در نظر گرفته شده برای Z Fold4 در لیست بهترین گوشی سامسونگ ارتق پیدا کرده و همچنین محافظ این نمایشگر جدیدتر از مدل قبلی است که در نتیجه سبب شده تا استحکام بیشتری در برابر آسیب‌های فیزیکی داشته باشد. در خصوص سیستم نرم افزاری می‌توان گفت که اندروید گوشی Z Fold4 به نسخه 12 ارتقا پیدا کرده است.

  • در صورتی که شارژدهی طولانی باتری برایتان از هر چیز مهم‌تر است، سراغ نوکیا C30 بروید که از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است.
  • بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان را بر اساس قدرت سخت‌افزار، دوربین، کیفیت نمایشگر و شارژدهی معرفی می‌کنیم تا موبایل مناسب را بر اساس اولویت‌ها و نیازتان انتخاب کنید.
  • حضور این تراشه موجب شده تا بتوانید جدید‌ترین و سنگین‌ترین بازی‌های روز را به راحتی اجرا کنید.
  • گلکسی A22 با اینکه یکی از محصولات اقتصادی این کمپانی به شمار می‌رود اما در بین گوشی‌های هم قیمت خود تنها گوشی است که از نمایشگر سوپر آمولد بهره می‌برد.
  • البته یک نسخه با چیپست Snapdragon 888 5G نیز از این گوشی ساخته شده که بسته به بازار هدف در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

Y7 Prime جدید با آخرین نسخه‌ی اندروید و دوربین بهتر نسبت به نسل قبل، آمده است تا بار دیگر این سری محبوب را مطرح کند.وای ۷ پرایم ۲۰۱۸در کنار برادران ارزان‌تر خود از سری وای به‌زودی وارد بازار کشور خواهد شد. هواوی همانند نسل گذشته به دلیل فقدان تراشه‌ی پایین‌رده‌ی تولید خود، از تراشه‌های سری ۴۰۰ کوالکام بهره گرفته و ۳ گیگابایت رم برای تضمین عملکرد روان گوشی در نظر گرفته شده است. منظور از تصاویر با کیفیت، بالا بودن جزئیات درون تصاویر است؛ زیرا دوربین اصلی این گجت در بازار میان‌رده‌ها باعث جلب توجه کاربران می‌شود. اما در این گجت خبری از سنسور تله فوتو و فوق عریض (اولترا واید) نیست و دو سنسور دیگر هر دو از کیفیت ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند.

بهترین گوشی سامسونگ (در سال 1401،