معرفی صرافی کوینکس -ایران ارز دیجیتال

در صورتی که توکن CET که همان توکن صرافی کوینکس است را بخرید و در کیف پول داراییهای خودتان در این صرافی ذخیره کنید، تا 40 درصد تخفیف در کمیسیونهای مبادلات به شما داده میشود. این صرافی همچنین مزایای بی شمار دیگری را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد که در ادامه مهم ترین آنها را به شما معرفی می کنیم. خب حالا میتونید براحتی از منوی بالا سمت راست، زبون سایت رو “فارسی” کنید تا همه قسمت ها واستون راحت بشه و در غیر این صورت من آموزش به زبون انگلیسی رو واستون آماده کردم که در ادامه قرار میدم. سعی کنید رمز عبور خود را شامل حروف بزرگ لاتین و اعداد باشد.

در مرحله بعد، باید ابتدا کشور و سپس شماره موبایل خود را وارد کنید و سپس با انتخاب گزینه Send Code، کد ارسال شده به شماره موبایل خود را در کادر مربوطه وارد کنید. روش افزودن شماره موبایل به حساب کاربری خود کافی است در اولین اقدام به حساب کاربری خود را وارد شوید و سپس به سربرگ Account مراجعه کرده و از قسمت زیر مجموعه، گزینه Account Settings را انتخاب کنید. با وارد کردن کد ارسالی، شماره موبایل به حساب کاربری اضافه می شود. در بخش بعدی باید تصویر خود را همراه با مدارک با استفاده از دوربین موبایل و یا وب کم ثبت و سپس گزینه Confirm را انتخاب کنید. برای بستن پوزیشن می توانید یا All at market را انتخاب کنید تا پوزیشن به طور آنی بسته شود و یا از close position استفاده کنید.

را انتخاب و سپس گزینه Scan barcode را انتخاب کنید. در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که این صرافی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است، از سوی دیگر کاربران ایرانی خود را تحریم نکرده است و در انتها بهتر است به این نکته اشاره کنیم که کوینکس جزو چند صرافی معتبر جهان محسوب می شود در نتیجه اگر شما هم قصد دارید در این صرافی ثبتنام کنید پیشنهاد میکنیم تا پایان محتوای آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس با ما در آکادمی ارزهای دیجیتال دکتر صادقی نیا همراه معرفی کامل صرافی کوینکس coinex باشید. علاوه بر این ویژگی، صرافی کوینکس دارای رابط کاربری آسان و راحتی میباشد و همچنین کارمزد کمی از کاربران خود در هنگام معاملات دریافت میکند. این بخش هم همانند معاملات اسپات دارای 4 حالت Limit، Market، Stop-Limit، Stop-Market میباشد. در بخش Leverage ، میتوانید اهرم مورد نظرتان برای انجام معاملاتتان را در دو حالت Cross و Isolated انتخاب کنید. 4. ابتدا با انتخاب گزینه Send Code، کد ارسال شده به شماره موبایل خود را در کادر مربوطه وارد کنید.

ابتدا اپلیکیشن کوینکس را باز کنید. 7. کد QR Code نمایش داده شده را با اپلیکیشن اسکن کنید و در کادر مربوطه کد ارسالی به اپلیکیشن Google Authenticator را وارد کنید. برای دریافت کد یکبار مصرف ابتدا باید اپلیکیشن Google Authenticator دانلود و نصب کنید. را انتخاب و سپس گزینه Scan barcode را انتخاب کنید. 1- اولین راه برای افزایش امنیت انتخاب پسورد قدرتمند هستش. 👈 اگر هنوز احراز هویت نکرده و یا رمز دوعاملی ورود گوگل اتنتیکیتور حساب کاربری تان را فعال نکرده اید همین حالا اقدام و امنیت حسابتان را بالا ببرید. خب ما اینجا میریم سراغ google authenticator و آموزش فعال سازی اون رو بهتون آموزش میدیم. ما در این مطلب راهنمای ورود به سایت کوینکس را قرار میدهیم تا بدون هیچ مشکلی وارد صرافی کوینکس شوید. توکن اختصاصی این صرافی با نماد CET نمایش داده میشود. توکن صرافی کوینکس (CET) چیست؟

پس از تعیین رمز عبور چنانچه معرف برای ثبت نام در کوینکس داشته اید باید کد او را وارد کنید تا وب سایت کوینکس به او یک سری امتیازات اختصاص دهد. در صفحه جدید (Verify) یا همان تائید را انتخاب کنید. 5. سپس در این مرحله با انتخاب گزینه Send Code، کد ارسال شده به ایمیل خود را در کادر مربوطه وارد کنید. پروسه این کار رو خیلی زود انجامش بدید وگرنه ازتون دوباره Confirm email میخواد و دوباره باید از قسمت قبلی اول ایمیل تایید کنید و به این قسمت برسید. 4- اگه ایمیل هم چیزی دریافت نکردید از این قسمت وارد ایمیل های غیر فعال بشید و دوباره درخواست فعال سازی بدید. افرادی که از قدیمی ها فعال در حوزه رمزارزهای دیجیتالی هستند، خیلی راحت تر میتوانند قابل اعتماد بودن یا نبودن یک صرافی و خدمات آن را تشخیص دهند. و دقت نمایید حتما فاصله ای در ابتدا و انتهای ایمیل خود نباشد در غیر اینصورت سایت صرافی کوینکس ایمیل مورد نظر شما را قبول نمیکند.