چرا باید به سراغ بهترین لپ تاپ های لنوو Core i5 رفت؟ + معرفی 4 مدل محبوب

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل R465FA-EB028 با طراحی ساده، زیبا و وزن سبکی که دارد برا کاربری روزمره و مالتی‌مدیا، محصول بسیار مناسبی میباشد. بدنه این لپ تاپ 15.9 میلی‌متر ضخامت و 1.4 کیلوگرم وزن دارد و برای جابه‌جایی دائمی آن مشکل خاصی نخواهید داشت. از این زمان به بعد فروش محصولات این برند نیز به طرز عجیبی افزایش یافت.

تبلت لنوو مدل TAB M7 7305i

این شرکت از ساده‌ترین مدل‌های لپ تاپ برای کاربری روزانه، تا لپ تاپ‌های حرفه‌ای گیمینگ تنوع محصولات دارد. در جایگاه سوم بهترین لپ تاپ زیر 25 میلیون، لپ تاپ Lenovo IdeaPad 5-K قرار گرفته که طراحی ساده و در عین حال مدرن و زیبایی دارد. این لپ تاپ یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی است که هم به دنبال قدرت بالا هستند و هم ظاهر ساده و کلاسیک.

لپ تاپ Lenovo ThinkPad X12 Detachable می‌تواند نسخه بهتری نسبت به سرفیس پرو ۷ باشد و این خلاصه چیزی است که می‌خواهیم در مورد این لپ تاپ بگوییم. این لپ تاپ همان فرم فاکتور قابل جداسازی را ارائه داده و از پایه ایستاده استفاده می‌کند. لنوو با لپ تاپ ThinkPad X1 Yoga از مدل سیاه و سفید و مات فیبر کربن دور شده و سعی کرده است که یک تغییر سریع و جالب داشته باشد. اگر به دلیل لپ تاپ سنتی‌تری هستید، می‌توانید لپ تاپ ThinkPad X1 Nano که رقیبی ۱۳ اینچی برای XPS 13 محسوب می‌شود را نیز تست کنید. تمام سعی تیم به نظر بر این است تا با بررسی و مقایسه لیستی از بهترین محصولات را به شما معرفی کنیم.

این دستگاه‌ها برای انجام امور گرافیکی و ویرایش محتوای ویدیویی مناسب به‌نظر نمی‌رسند اما برای امور تحلیلی و مهندسی، برنامه نویسی و خصوصا آنالیز بسیار مناسب می باشند. علاوه بر این وزن سبک و طراحی چشم‌نواز خانواده Yoga، جذابیت این سیستم‌ها را دوچندان کرده و آن‌ها را به بهترین مدل لپ‌تاپ لنوو در دسته‌ یوگا مبدل نموده است. از دیگر ویژگی های این سری از لپ تاپ های لنوو، صفحه نمایش 15.6 اینچ، شارژدهی بالای باطری و پدازنده های نسل جدید Core i7 شرکت اینتل می باشد. در سری لپ تاپ‌های IdeaPad، لنوو برای پوشش دادن انواع سلیقه‌ها و رده‌های کاربری متفاوت، سری Gaming را هم معرفی کرده است. سری لپ تاپ IdeaPad Gaming 3 کانفیگ‌های مختلف دارد اما یکی از جدیدترین و قدرتمند ترین آن‌ها به پردازنده‌ی نسل یازدهم اینتل و آخرین سری کارت گرافیک‌های NVIDIA مجهز شده‌ است. در این کانفیگ می‌توانید به پردازنده‌ی Intel Core i7 نسل یازدهم در کنار RTX 3050 Ti و 16 گیگابایت حافظه‌ی رم دسترسی داشته باشید.

در بین برند های مختلف، لنوو شهرت زیادی دارد که آن را در طول سال ها به دست آورده است. این شرکت به مرور زمان توانسته کیفیت محصولاتش را بالا ببرد؛ بنابراین قطعاً می توانید لپ تاپی متناسب با نیاز خود بین این مجموعه https://www.asilbekharid.com/best-lenovo-laptop/ پیدا کنید. واحد پردازش مرکزی یا همان سی پی یو، مغز لپ تاپ شما است و برای هر فرآیندی که لپ تاپ انجام می دهد ضروری است. برای این که یک کامپیوتر و لپ تاپ عملکرد بهتری داشته باشد فاکتورهای زیادی لازم است ولیCPU نقش مهمی در سرعت و عملکرد آن دارد که در انتخاب بهترین لپ تاپ هم تأثیر بسزایی دارد.

راهنمای خرید هدست واقعیت مجازی (VR)

پس اگر لپ تاپی ناموجود بود می‌توانید یک مدل مشابه بخرید و حالا یا چند سال بعد، آن را ارتقا بدهید. این “قابلیت ارتقا” موردی است که ما در معرفی لپ تاپ‌ها در نظر گرفته‌ایم. برند ایسوس؛ ایسوس پر فروش‌ترین برند لپ تاپ در بازار ایران است و به همین دلیل در آینده لپ تاپ دست دوم شما راحت‌تر فروش خواهد یافت.

  • شما می‌توانید با کمک بهترین لپ تاپ لنوو در این دسته به راحتی کارهای روزمره خود را پیگیری کنید.
  • ویندوز 11 اخیراً منتشر شده توسط مایکروسافت، با عملکرد بالا و بسیار سریع است.
  • این محصولات برای رقابت مستقیم با VivoBook های سری S شرکت ایسوس طراحی و به بازار عرضه شده اند.
  • این بدان معناست که روزهای استفاده از لپ تاپ 15.6 اینچی به پایان می رسد.

همانطور که ممکن است تصور کنید، هرچه رم بیشتری داشته باشید، تجربه بازی شما بهتر خواهد بود. بنابراین می توانید فایل های ویدئویی را در حین پخش با استفاده از این مقدار حافظه رندر کنید. این شرکت تراشه های سری H و نسل دهم Comet Lake خود را راه اندازی کرد.

Lenovo ThinkPad X1 Nano

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این لپ تاپ لنوو از گواهی نظامی MIL-STD 810G برخوردار است. با محصولی سر و کار خواهید داشت که صفحه کلید بسیار خوبی دارد که باعث شده کار کردن با این محصول لذت بخش باشد. اصولا کارت گرافیکی که لپ تاپ‌ها به کار گرفته می‌رود، ساخت شرکت NVIDIA یا AMD است. در لپ تاپ های زیر ۲۰ میلیون تومان نیز از کارت کرافیک این شرکت‌ها استفاده می‌شود ولی لازم است بدانید کارت گرافیکی به کار رفته در این سیستم‌ها قدرت چندانی نداشته و برای کارهای گرافیکی سنگین مناسب نمی‌باشند. لپ تاپ های بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون جزء لپ تاپ‌های بدون گرافیک هستند ولی در بعضی موارد ۲ گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی مجزا دارند که برای کارهای گرافیکی فوق العاده سبک استفاده می‌شود.

چرا باید به سراغ بهترین لپ تاپ های لنوو Core i5 رفت؟ + معرفی 4 مدل محبوب