تفاوت مچ بند و ساعت هوشمند؛ بهترین انتخاب کدام است؟

این مدل به برنامه‌ی تشخیص حادثه نیز مجهز است و در صورت بروز هر مشکلی می توانید موقعیت خود را با افراد انتخابی در لیست تلفن، در میان بگذارید. اینگونه چه مچ بند ارزان بخرید و چه مچ بند گرانقمیت، از پولی که خرید می‌کنید استفاده مفید خواهید کرد و با این کار به سلامت خود خدمت می‌کنید. اگر عضوی از یک اجتماع بزرگتر هستید و در رقابت‌های دوستانه آنلاین و اشتراک گذاری اطلاعات مشارکت می‌کنید آنگاه باید به دنبال قابلیت اتصال در مچ بند خود باشید.

در طراحی Gear Fit 2 Pro سعی شده این مچ بند هوشمند ورزشی ظرافت و راحتی لازم را داشته باشد. البته باید گفت طراحی این مچ ‌بند برای استفاده با لباس‌های رسمی مناسب نیست. مچ بند هوشمند هواوی آنر بند three commonplace edition یک گجت پوشیدنی شیک با طراحی جدید و متناسب با نیازهای امروزی ساخته شرکت هواوی است.

  • هنگامی‌که تماسی با شما گرفته شود نام و یا شماره تماس‌گیرنده روی صفحه مچ‌ بند نمایش داده می‌شود که همراه است با لرزش مچ‌بند، این امر برای اعلان شبکه‌های اجتماعی که به زبان لاتین نوشته شده باشد هم صدق می‌کند.
  • درحالی‌که مچ بندهای هوشمند معمولاً در اندازه zero تا ۱ اینچ می باشندو این یکی دیگر از تفاوت مچ بند و ساعت هوشمند است.
  • پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ، بررسی گلکسی واچ four کلاسیک را در زومیت بخوانید.
  • زمانی که به هدف تعیین شده خود برسید، اعلانی مبتنی برا پاداش دریافت خواهید کرد که می‌تواند انگیزه خوبی برایتان باشد.

باتری این مچ بند هوشمند ورزشی لیتیوم پلیمری با ظرفیت a hundred میلی آمپر ساعت و کارکرد بین 14 تا 17 روز است که با توجه به فعال بودن این همه ویژگی در کنار هم جزو یکی از نکات مثبت و قابل توجه این مچ بند به‌شمار می‌آید. آنر بند four از وضعیت اسکن Alipay و NFC و قابلیت پیدا کردن گوشی و سنجش دمای محیط نیز بهره‌مند است . جهت استفاده از تمامی قابلیت‌های این مچ بند هوشمند می‌توانید یکی از برنامه‌های Huawei health و یا Huawei wear را نصب نموده و از مچ بند هوشمند خود لذت ببرید.

تا 14 روز باتری آن میتواند بند را روشن نگه دارد و شارژ کامل آن تنها sixty five دقیقه به طول می انجامد. این بند قابلیت سازگاری با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS را دارد و از این منظر نیز دست خریدار را باز نگه داشته است. این ساعت می تواند در 39 تمرین بیشتر ، از فعالیت های مختلف در فضای باز گرفته تا حرکات ورزشی روزمره را دنبال کند. همچنین ضربان قلب ، الگوهای خواب و میزان استرس شما را رصد خواهد کرد.

بهترین گارانتی لپ تاپ لنوو در سال ۲۰۲۲

اگر به دنبال یک مچ بند هوشمند شبیه ساعت هستید، امیزفیت بیپ می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. همچنین، وزن آن سبک است و سایر نکات برجسته مانند نمایشگر همیشه روشن و عمر باتری قوی دارد که بسته به نیاز شما تا حدود یک ماه دوام می‌آورد. توصیه می شود تا پیش از خالی شدن ninety درصد از شارژ این مچ بند هوشمند ورزشی، مجددا آن را شارژ نکنید. برای تجزیه و تحلیل بهتر و دقیق تر توصیه می شود این مچ بند در کل ساعات شبانه‌روز و حتی در زمان خواب بر روی مچ دست شما بسته باشد و تنها در هنگام حمام کردن و یا شنا کردن از آن استفاده نشود.

تفاوت مچ بند و ساعت هوشمند؛ بهترین انتخاب کدام است؟ از آنجایی که ساعت‌های هوشمند سیستم‌عامل و ویژگی‌های پیچیده‌تری دارند، همراه با این واقعیت که صفحه نمایش بزرگ‌تر و بهتری نیز دارند، کار با آنها بسیار روان‌تر و پیشرفته تر از مچ بندهای هوشمند است. مچ بند هوشمند دارای ویژگی‌های زمان، ردیابی تناسب اندام و اتصال به تلفن هوشمند است، اما ویژگی‌های پیچیده ای مانند ساعت هوشمند را ندارد. مچ بند هوشمند معمولی برای ردیابی فعالیت‌های بدنی روزمره تا حدودی مناسب است. حلقه هوشمند اورا یک ردیاب تناسب اندام منحصر به فرد است که روی انگشت شما قرار می‌گیرد و می‌تواند دقیق‌ترین اطلاعات از ضربان قلب و فشار خون (نسبت به دستگاه‌هایی که روی مچ بسته می‌شوند) در اختیار کاربر قرار دهد. جدیدترین نسخه این حلقه که اواخر سال ۲۰۲۱ عرضه شده دارای یک حسگر نرخ حرارت نوری ارتقا یافته است که حالا به صورت ۲۴/۷ اطلاعات کاربر را ردیابی می‌کند و به او اجازه می‌دهد تا ببیند در طول روز دقیقا چطور رفتار جعبه ابزار حرفه ای می‌کند. این مچ بند هوشمند با تمام دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 و iOS نسخه 9.zero و بالاتر سازگار است.

این محصول به‌کمک سنسور شتاب‌سنج خود، تعداد گام‌های برداشته و مسافت طی ‌شده را نیز محاسبه کرده و نمایش می‌دهد. مچ بند هوشمند آی واون i6 HR جزو بهترین مچ‌ بندهای هوشمند شرکت آی واون بوده که به سنسور ضربان قلب مجهز شده است. صفحه‌ نمایش zero.ninety six اینچی مچ ‌بند از نوع OLED است و اطلاعات را به رنگ سفید و با وضوح خوبی نمایش می‌دهد.

برای متصل کردن بند جدید، پیچ‌ها به خوبی تنظیم نمی‌شوند و اگر ناخن‌های بلندی نداشته باشید ممکن است این کار غیر ممکن به نظر برسد. اما جدای از این مسئله، این مدل آمیزه‌ی جذابی از برنامه های تناسب اندام و یک ساعت هوشمند است. شما باید هدف خود را مشخص کرده، یعنی اینکه بگویید تا چه حد می‌خواهید فعال باشید و پس از آن، این دستگاه‌ها یک راهنمای کلی به شما عرضه خواهند کرد تا میزان موفقیت‌تان را بسنجید. سپس باید بدانید که از این مرحله به بعد چه انتظاری از مچ بند های تناسب اندام داشته و چقدر قصد هزینه کردن دارید تا بتوانید انتخاب خود را نهایی کنید.

مچ بند هوشمند فیت بیت Alta Hr