حذف اکانت تلگرام (Delete Account Telegram)

حال به صفحه حذف اکانت تلگرام در مرورگر برگردید و کد ارسالی را در فیلد Confirmation Code وارد کنید. در بالای این تنظیمات سمت راست صفحه مطابق تصویر زیر یک ( ۳ نقطه ) یا DropDown Menu وجود دارد که در زیر با فلش نمایش داده شده است بر روی آن کلیک نمایید و قادر به مشاهده گزینه Logout می باشید. کادری مشابه تصویر زیر برای شما نشان داده می شود. در نهایت شما با تصویر زیر مواجهه میشوید که حذف اکانت تلگرام را تایید میکند. اپلیکیشنهای زیادی جهت حذف اکانت تلگرام در مارکتهای موبایل وجود دارد که بنظر روش سادهای برای حذف حساب کاربری تلگرام است اما این روش به هیچ وجه توصیه نمیشود زیرا پس از استفاده گرفتار پوش نوتفیکیشن میشوید. اما به این نکته توجه داشته باشید که همراه با دیلیت اکانت، تمامی اطلاعات نیز حذف شده و قابل بازیابی نخواهد بود و شما بهعنوان کاربر جدید وارد تلگرام میشوید.

ورود ب تلگرام از طریق گوگل

در غیر این صورت، میتوانید به وب سایت تلگرام مراجعه کرده و دستورالعملهای دقیق برای حذف اکانت تلگرام را دنبال کنید. برای اینکار خود ویندوز ابزار لازم را دارد اما امکان استفاده از وینرار نرم افزار مخصوص استخراج فایل نیز وجود دارد تا کارتان دقیق تر و آسان تر باشد. این نرم افزار نیز از طریق همان مراحلی که شرح داده شد قابل حذف است . دقت کنید پس از پاک کردن اکانت تلگرام حساب شما برای سایر افراد به صورت Deleted account نمایش داده می شود و عکس و مشخصات پروفایل شما دیگر قابل نمایش نیست.

در ادامه همراه با ایران ای پی کی باشید… سپس روی دکمه ی شیشه ای پروکسی که الان وارد کرده اید بزنید. طبیعتاً با صفحه ای مشابه عکس زیر مواجه خواهید شد که در سمت چپ بالا یک آیکون برای نمایش منوهای تلگرام دارد. در این صفحه شماره تماس خود را همراه با کد کشور وارد کنید. برای حذف دائمی و کامل اکانت تلگرام از دو روشی که در ادامه به آن میپردازیم میتوانید استفاده کنید. و شما با انتخاب گزینه Yes delete my account حساب کاربری خود را از تلگرام بهطور کامل حذف میکنید. تلگرام باز هم از شما این سوال را می پرسد که آیا واقعا می خواهید حساب کاربری تلگرام خود را پاک کنید؟ حال ، اگر می خواهید در صورت نیاز یک حساب Telegram را به صورت دستی حذف کنید ، ابتدا باید از برنامه مرورگر برای دسترسی به پیوند حذف حساب Telegram استفاده کنید. حال به هر دلیلی اگر تصمیم به ترک Telegram گرفتهاید و قصد دارید اکانت خود را بهطور کامل حذف کنید، در نظر داشته باشید مانند برنامه Whatsapp به سرعت از داخل برنامه انجام نمی­شود: بنابراین اگر به دنبال روش دیلیت اکانت تلگرام هستید، تا انتهای این مقاله همراه کالاتیک باشید.

نصب تلگرام طلایی

اگر در لیست کانالهای تلگرامی خود تعدادی هستند که به مطالب ارسالی آنها علاقه دارید حتما نام آنها را برای خود در دفترچهای یادداشت کنید تا در صورت باز کردن اکانت تازه، چنلها را در باکس جستجو، سرچ کنید و دوباره در آنها عضو شوید. و تعدادی از کاربران ترجیح داده اند تا اکانت خود را پاک کنند و نرم افزار دیگری را جایگزین نمایند. دانلود نرم افزار پیام رسان تلگرام برای ویندوز Telegram … تلگرام (Telegram) برنامه پیام رسان شناخته شدهای است که با ارائه امکانات و ویژگی­های متنوع در عین داشتن سرعت و امنیت بالا، قابلیت اجرا در هر دستگاهی را دارد و میان کاربران از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. بنابراین، برای آنها، تلگرام یک راه حل سریع ارائه میدهد که از طریق هر مرورگر وب کار میکند. در این مطلب به شیوههای خروج از اکانت تلگرام در اندروید، iOS، ویندوز و وب اشاره کردیم که در واقع همان Log out است.

دقت کنید که پاک کردن حساب کاربری تلگرام مانند دیلیت اکانت اینستاگرام نیست که بتوانید از داخل خود برنامه برای حذف اکانت اقدام نمایید. شما می توانید تم ها و رنگ های بسیار جذاب و زیبا را در تلگرام ایکس پلاس به دلخواه خود شخصی سازی کنید. در عوض باید مراحل غیرفعال سازی را طی کنید. با در نظر گرفتن همه این نکات اگر باز هم خواهان حذف اکانت کاربری خود در تلگرام هستید از یکی از روشهای ذکر شده در پایین استفاده کنید. برنامه تلگرام تنظیماتی دارد که اگر به مدت طولانی از حساب کاربری خود استفاده نکنید و وارد آن نشوید، تلگرام به صورت خودکار پس از سپری شدن زمان مشخصی، اکانت شما را حذف می­کند. در زمان استفاده از مرورگر اپرا، به این دلیل که این مرورگر وی پی ان داخلی دارد، دیگر به استفاده از فیلترشکن دیگر نیازی نیست.

۲. شماره موبایل خود را وارد کرده و روی Next کلیک کنید. ۹۸ وارد نمایید و روی دکمه ی Next کلیک کنید. درنهایت گزینه Done را انتخاب کنید. میتوانید بدون جواب دادن به این سوال، گزینه Done را بزنید. برای ادامه روی گزینهی done کلیک کنید. در اولین مرحله، سایت مخصوص تلگرام را باز کرده و در قسمت موردنظر، باید شمارهای که با آن در تلگرام ثبتنام کردهاید را وارد کنید. در اولین مرحله برای شما کادری باز میشود که لازم است شماره تلفنی که قصد دارید اکانت تلگرامش را حذف کنید در آن وارد نمایید. پس درست مثل سرویسهای ابری میتوانید از آن استفاده کنید. شما میتوانید برای خرید هاست به صفحه مورد نظر مراجعه کنید. برای مشاهدهی مراحل با جزییات بیشتر، این صفحه را مشاهده کنید.

تلگرام ایکس پلاس

نکته دیگری که قبل از پاک کردن اکانت تلگرام تان باید در نظر بگیرید این است که اگر شما خود مدیر و یا مسئول یک گروه و یا کانال تلگرامی هستید؛ قبل از حذف کامل، فرد دیگری را به عنوان ادمین جدید انتخاب کنید و مسئولیت را به او بسپارید. پس در صورتی که گروهی برایتان مهم است نام آن را در خاطر نگه دارید و یا آدرس گروه را در محلی ذخیره کنید تا در موقع لزوم از آن استفاده کنید. برای دانلود تلگرام بدون فیلتر پروکسی گرام و آپدیت آن و دیگر برنامه های اندرویدی سایت تینروید را به خاطر بسپارید. پس از گذر از مرحله اولیه برای شما از طرف برنامه تلگرام در اکانتی که میخواهید آن را پاک کنید؛ کدی حاوی تعدادی حرف انگلیسی به صورت رندوم ارسال میشود.

دانلود تلگرام طلایی

آی تی افزار: پیش از این نیز آموزش خروج از انواع تلگرام های غیررسمی در پلتفرم های متفاوت را برای شما عزیزان در سایت قرارداده بودیم اما بسیاری با نسخه دسکتاپ مشکل داشتند که سبب شد در رسانه فناوری آی تی افزار به این موضوع نیز بپردازیم. در ادامه همراه با آی تی من، جلال ترابی باشید. این اپلیکیشن با وجود نداشتن سابقه طولانی قابلیتهای فراوانی دارد؛ که باعث شده است افراد زیادی را به خود جذب کند. دقت کنید در این روش شما باید برای حذف دائمی اکانت خود به اندازه مدت زمانی که تعیین کردید صبر نمایید.

تلگرام انلاین

در مرحله اول اپلیکیشن Virtual SIM را دانلود کرده و بر روی اسمارت فون خود نصب کنید. و در مرحله آخر یک پنجره برای شما باز می شود که برای غیر فعال کردن اکانت تلگرام خود باید روی گزینه Yes, delete my account کلیک نمایید. اگر همچنان میخواهید ادامه دهید، روی Yes, delete my account کلیک کنید تا ارتباط شما با تلگرام پایان یابد. اگر به تصمیم خود اطمینان دارید ، روی Yes, تلگرام اصلی delete my account در پنجره بازشو کلیک کنید. به منظور دیلیت اکانت اپلیکیشن تلگرام لازم است از طریق بروزرهای نصب شده بر روی گوشی موبایل و یا ویندوز لپ تاپ اقدام کنید.

به این ترتیب می توانید انواع محتوای ناپدید شده – پیام ها، عکس ها، فیلم ها و حتی فایل ها را ارسال کنید. تلگرام را باز کنید، بر روی علامت سه خط گوشه صفحه و سپس بر روی Setting کلیک کنید. اگر در تلگرام پیام Channels Too Much روی صفحه گوشی شما ظاهر می شود باید بدانید این محدودیتی است که شرکت تلگرام برای پیام رسان های غیر رسمی قرار داده است. شما میتوانید اکانت خود را در وضعیتی قرار دهید که پس از مدتی که از آن استفاده نمیکنید، خود به خود حذف شود و از دسترس همه خارج شود. این تنظیمات به صورت پیشفرض روی 6 ماه قرار دارد.

دانلود مستقیم تلگرام اصلی

تلگرام یک برنامه رایگان است که بر روی سیستمهای خانگی desktop و انواع تلفنهای هوشمند با سیستم عاملهای متفاوت قابل نصب میباشد. انواع مشکل گوشی موبایل و راهکارهای رایگان برای آنها. پس قصد دارید تا کوتاهترین زمان ممکن حساب تلگرام خود را پاک کنید؛ ابتدا مرورگر خود را بر روی موبایل و یا کامپیوترخود باز کنید سپس در باکس سرچ بروزر باز شده لینک مربوط به حذف اکانت را سرچ کنید. همان گونه که اشاره شد امروزه افراد زیادی به استفاده از نرم افزارهای پیام رسان اجتماعی مانند تلگرام روی آورده اند و زمان زیادی را برای استفاده از آنها اختصاص میدهند، در این میان بعضی از افراد به دلایل شخصی از جمله مشغلههای کاری و زمان زیادی که در این محیطها صرف میکنند تصمیم به حذف اکانت خود در این نرم افزارها از جمله تلگرام میگیرند.

برای این کار باید وارد تنظیمات تلگرام خود شوید. با روش حذف اکانت تلگرام با لینک مستقیم، شما میتوانید حذاف اکانت تلگرام در گوگل را خیلی فوری انجام دهید و همان لحظه اکانت تلگرام و اطلاعات شما پاک شود؛ اما یک روش دیگر وجود دارد که حذف اکانت تلگرام در خود برنامه است. برای دانلود تلگرام آلفا میتوانید از وبسایت رسمی تلگرام در لینک زیر اقدام کنید. لازم است به نحوه درست وارد کردن شماره در این کادر توجه کنید. در این مطلب قصد داریم به طور کامل شما را با نحوه ورود به تلگرام وب، چگونگی خروج از آن و مزایا و معایب استفاده از این برنامه آشنا کنیم. فقط کافی است این مراحل آسان را در مورد نحوه حذف دائمی حساب تلگرام در اندروید، iOS و کامپیوتر شخصی دنبال کنید.

برای حذف فوری اکانت تلگرام همان طور که پیش­تر اشاره کردیم، از داخل این برنامه امکانپذیر نیست و باید از سایت آن استفاده کنید. قبل از اینکه بخواهید حساب کاربری تلگرام را حذف کنید باید چند سوال پرتکرا را بررسی کرد. آیا می­توان حساب تلگرام را چندین بار حذف کرد؟ صرف هزینه برای تبلیغ کسب و کار در بین کاربران فضای مجازی و شبکههای اجتماعی میتواند چندین برابر برای شما سود به همراه داشته باشد. شایان ذکر است که میتوانید اکانت تلگرام را با استفاده از چندین گزینه حذف کنید. میتوانید از این برنامه در گوشی اندروید یا آیفون استفاده کنید. و یا اگر در گروه مورد علاقهتان دوستانی دارید که امکان ادد کردن مجدد شما در آن گروه دارند؛ میتوانید از آنها بخواهید در صورت عضویت مجدد شما در تلگرام، دوباره اکانت جدید شما را در گروه عضو کنند.

اکنون یک کد الفبایی در اپلیکیشن موبایل تلگرام دریافت خواهید کرد. پس از انجام این کار، اگر از اکانت تلگرام برای بازه زمانی انتخاب شده استفاده نکنید، تلگرام اکانت شما را در برای همیشه حذف خواهد کرد. نکته جالبتوجه درباره این برنامه، این است که اگر شما برای مدتزمان طولانی وارد آن نشده و فعالیتی نداشته باشید، تلگرام بهصورت خودکار اکانت خود را پاک میکند. همچنین در نظر داشته باشید که با دیلیت اکانت تلگرام، به صورت خودکار از همه گروههای تلگرامی خارج میشود و اصطلاحا لفت خواهید داد. با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه عبارت هایی مثل ربات دیلیت اکانت تلگرام یا ربات حذف تلگرام می شوید. بسیاری مردم فکر می کنند پروکسی سرورها و پروکسی سایت ها یکی هستند اما در واقع با وجود شباهت های بسیار اما تفاوت هایی نیز باهم دارند.

برای پیام رسان های غیر رسمی قرار داده است.

این کار برای زمانی هست که نمیخواین افراد ناشناس از زمان حضور شما در تلگرام آگاهی داشته باشن و یا بدون اطلاع شما توی گروهی یا کانالی عوض بشین. اگر تمام راه حلهای ذکر شده در بالا کار مؤثر واقع نشدند، ممکن است لازم باشد تلگرام دسکتاپ حذف و دوباره نصب کنید که به نوعی آخرین راه حل نیز به شمار میرود. بازه زمانی فعالیت نکردن را انتخاب کنید که پس از آن اکانت تلگرام شما برای همیشه پاک میشود.

آیا می­توان حساب تلگرام را چندین بار حذف کرد؟