دریچه بازدید خرید انواع دریچه بازدید پلاستیکی آلومینیومی چوبی توکار و روکار با قیمت مناسب

مرحله ی بعد ، نوبت ساخت درب دریچه بازدید فرا می رسد که باید یک تا دو میل کوچکتر از فریم ساخته شود تا به راحتی در داخل کادر فریم ، باز و بسته گردد . در بسیاری از موارد زیبایی، رنگ، هارمونی با سبک دکوراسیون داخلی ساختمان و متریال استفاده شده در ساخت دریچه بازدید حائز اهمیت خواهد بود. همچنین تجهیزات هواساز، خنک‌کننده و افزایش دما نیازمند تامین هوا بازگشت به میزان مشخص طبق مدل دستگاه اصلی بوده و این نیاز باید از دریچه هوا دسترسی تامین شود. جهت مشاوره خرید، کسب اطلاعات لازم در خصوص قیمت و تهیه دریچه بازدید در انواع مختلف می‌توانید با شماره ….

قلاب ایرانیت-کرپی پروفیل-بست فلزی- پیچ سرمته-قلاب فلزی

معیارهای دیگری که باید هنگام انتخاب دریچه بازدید زیر فن کویل مورد نظر قرار دهید عبارتند از محل نصب (روی سقف، کف زمین، یا روی دیوار) و ساختار سیستم تهویه هوای ساختمان. اولین مرحله بعد از اندازه گیری ، برش پروفیل دریچه بازدید آلومینیومی می باشد . در این مرحله ابعاد مورد نظر ، به وسیله اره برقی به صورت ۴۵ درجه فارسی بر می شود و به وسیله ی گوشه های ورقی از پشت با زاویه ی ۹۰ درجه به هم وصل می شوند .

شرکت صنعتی تولیدی تهویه نظری یکی از معتبرترین و با سابقه ترین شرکت ها در این زمینه و عرضه کننده انواع دریچه بازدید و ورودی می باشد. نصب دریچه بازدید در دو حالت نصب بر روی انواع سقف اصلی، سقف کاذب، دیوار اصلی و دیوار کاذب بوده و اجرایی نموده هر کدام آن‌ها نیاز به لوازم خاص و تجربه مناسب خواهد داشت. جهت افزایش کارایی تجهیزات تهویه هوا، سرمایش و گرمایش عملیات نصب دریچه بازدید باید توسط افراد متخصص و با تجربه انجام شود. در غیر این صورت احتمال کاهش عملکرد آن‌ها شده و حتی در زمان تعمیر تجهیزات اصلی نیز دچار مشکل خواهید شد.

دریچه سقفی

دریچه بازدید خرید انواع دریچه بازدید پلاستیکی آلومینیومی چوبی توکار و روکار با قیمت مناسب

مرغوب‌ترین نوع لوله فلکسی در برابر سرما، گرما و تحمل فشار بوده و بهترین عایق صدا، حرارت و برودت در سیستم هوارسانی نیز است. با استفاده از بست هوابندی به ثبات بیشتر لوله الاستومری کمک کرده تا لوله فلکسی در طول مسیر دچار آسیب و شکم‌آوری نشود. با توجه به ابعاد، قیمت دریچه های کناف متفاوت می باشد که می توانید قیمت های به روز شده را در سایت ما مشاهده کنید. امروزه در اکثر ساختمان ها تاسیسات ساختمانی در داخل دیوار و سقف کاذب قرار می گیرند که باید در مواقع اضطراری کاملا قابل دسترسی باشند. برای انتخاب دریچه بازدید مناسب ،شما باید شرایط ، نوع محیط و همچنین نوع تاسیسات خود را در نظر بگیرید. به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از لیست قیمت و سفارش دریچه بازدید و تهویه با مشاورین و کارشناسان شرکت میراکالا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت در این خصوص به شما مشاوره رایگان قبل از خرید محصول را بدهند.

پس از مرحله اندازه گیری و سایزینگِ دریچه بازدید در محل، نوبتِ مرحله ساخت دریچه بازدید است. به طور مثال اگر ابعاد حفره‌ی دریچه بازدید ۳۰×۳۰ سانت باشد،قسمتِ فرورونده‌ی دریچه بازدید ۲۹×۲۹ سانت ساخته می‌گردد تا دریچه به راحتی و بدونِ برخورد به مانعی در حفره فرورفته و دریچه بازدید به راحتی نصب شود.پس از چکاپ لیست سایززده شده و لحاظِ مقادیر بادخور، نوبت به برش و ساخت دریچه بازدید درمی‌رسد.. اگر نوع درب دریچه بازدید وزنه ای باشد از پروفیلی برای ساخت فریم استفاده می‌گردد که مثل “سه پری” به داخل لبه داشته باشد که این لبه باعث ایجاد نشیمن گاهی برای دربِ وزنه ایِ دریچه بازدید شود. ولی اگر نوع درب دریچه بازدید لولایی با قفل زیمنسی باشد،باید از پروفیلی استفاده کرد که فاقد لبه به سمت داخل باشد تا درب بدون هیچ مانعی باز و بسته شود .استفاده از “زِه وار” در حاشیه‌ی درب دریچه بازدید برای پوششِ خلاءِ محیط درب دریچه بازدید ،هم باعث زیبایی و هم باعث استحکام دریچه بازدید می‌شود. پس از ساخت درب دریچه بازدید نوبت به پِرسِ سوراخ و تعبیه‌ی محل قفلِ درب دریچه بازدید خواهد رسید.

  • خاطر نشان می‌گردد که قیمت این محصول با توجه به اندازه، آلیاژ و نوع استفاده متغیر است.
  • نصب انواع شیرآلات، تجهیزات خنک‌کننده و گرمایشی در کنار سیستم هواساز در ساختمان امری طبیعی بوده و برای ایجاد پوشش زیبا و مقاوم نیاز به دریچه بازدید در انواع مختلف خواهید داشت.
  • خاطر نشان می‌گردد که به منظور سهولت در نصب و بازدید از سیستم فاضلاب می‌توان دریچه را قبل از سیفون نصب کرد.
  • تولید دریچه‌های هوا با ورق استیل با عیارهای 304 و 316 موجب مقاومت بالا در برابر موادی شیمیایی و اسیدی شده است.
  • قبل از نصب دریچه بازدید می‌بایست جهت جریان فاضلاب را بررسی نمایید و در همان مسیر یا عمود بر آن دریچه را نصب کنید.

یکی از ساده‌ترین و متداول‌ترین دریچه‌های بازدید، مدل پایه کوتاه این محصول است. به گونه‌ای که افراد روزانه با آن سر و کار دارند، اما با مفهوم دریچه بازدید آشنایی چندانی ندارند. آیا می‌دانستید که درپوش‌های تخلیه در کف آشپرخانه، حمام، اتاق و … یکی از مدل‌های دریچه بازدید پایه کوتاه هستند؟ روی اکثر این دریچه‌ها یک صافی قرار دارد که مانع از ورود کف، خاک، مو، چربی و … به درون لوله تخلیه و فاضلاب می‌شود. با توضیحاتی که در بالا عنوان شد از دریچه بازدید می توانید برای تاسیسات آتش نشانی، شیرآلات، به عنوان درب شوتینگ زباله و مواردی از این قبیل استفاده نمایید.

در محل قرار‌گیری و اتصال دریچه به مسیر لوله یک سری اورینگ استاندارد مورد استفاده قرار دریچه بازدید می‌گیرد. در صورتی که اورینگ‌ ها کیفیت مناسبی نداشته باشند و یا به درستی فرآیند آب‌بندی آن‌ها انجام نشده باشد، هنگام عبور آب و سایر سیالات از درون لوله به بیرون نشت می‌کند. نکته دوم اینکه از درون فاضلاب و سایر خط لوله‌ها سیالات با فشار معمولی از درون لوله‌ها عبور می‌کنند.

درب این دریچه در زمان بازدید یا تعمیر داکت اسپلیت به‌طور کلی از قاب اصلی جدا خواهد شد. فروش دریچه کولر گرد و چهارگوش فلزی و پلاستیکی و آلومینیومی ، نیم هلال ، لوور پشت بامی ، درب بازدید ، دریچه پادری و زیر فن کویل به قیمت عمده . در ساختمان ها مکان هایی وجود دارد كه به صورت موردی و یا اضطراری باید مورد بازرسی قرار بگیرند. این بخش ها توسط دریچه بازدید دسترسی پوشانده میشود تا بازرسی اين نقاط، به سادگی و به راحتی ميسر شود.

جهت بهبود زیبایی محیط داخلی امکان استفاده از رنگ‌های مختلف این درپوش داکت وجود داشته تا خاصیت دکوراتیو بودن آن نیز مورد مصرف قرار گیرد. به‌کارگیری رنگ‌های کوره‌ای پودری استاتیک موجب هارمونی رنگی بین رنگ دریچه و نمای اصلی فضای داخلی شده و از بدنه اصلی دریچه بازدید در برابر فرسایش و اثرات ضربه محافظت خواهد نمود. گروه صنعتی فرتاک تولید کننده و مجری انواع ملزومات تهویه مطبوع انواع دمپر دستی ، دمپر…

علاوه بر پوشش دهی بعضی نقاط و زیبایی بیشتر محیط باعث می شود دسترسی آسان و سریعی به همان نقاط ذکر شده ایجاد شود. مجموعه تنظیم تهویه یسنا یکی از کاملترین مجموعه های تولیدی در زمینه تهویه می باشد که پاسخگوی تمام نیاز های کارفرمایان و مشتریان عزیز می باشد. مجموعه تنظیم تهویه یسنا با هدف جلب حداکثری اعتماد و رضایت مشتریان از طریق بهبود مستمر خدمات و محصولات با در نظر داشتن استانداردهای مورد نیاز روز دنیا بر آن است تا سطح کیفی و ایمنی محصولات خود را توسعه و بهبود بخشد.

دریچه بازدید پایه بلند