قیمت انواع دریچه اسلوت دریچه اسلات شرکت تولیدی تکوک

قیمت انواع دریچه اسلوت دریچه اسلات شرکت تولیدی تکوک

سپس با نصب قاب اصلی بر روی دیوار یا سقف وارد مرحله اتصال بین کانال و قابل خواهید شد. انجام عمل درزگیری و عایق‌کاری به‌ویژه در سیستم‌های حرارتی و برودتی دارای اهمیت بالا بوده و در صورت عدم‌تخصص کافی این فعالیت را به افراد باتجربه بسپارید. نصب مدل‌های همراه با دمپر، پلنیوم باکس و دیفیوزر نیز نیازمند تخصص مناسب بوده و در صورتی نصب مدل دریچه اسلوت خطی حتما نیازمند نصاب حرفه‌ای خواهید بود. از دیگر خصوصیات ویژه دریچه هوای خطی می‌توان به افزایش زیبایی بصری داخل ساختمان اشاره داشت.

  • برای نصب دمپر همراه دریچه خطی، باید از عمق مناسب پشت دریچه اطمینان حاصل نموده و سپس دمپر را نصب نمایید.
  • به طور معمول از این نوع دریچه‌ها در قسمت پیشانی دیوار نصب شده و جهت پره‌های آن به سمت پایین زاویه خواهد داشت.
  • دریچه اسکیمر استیل را میتوان برای مواردی که اسکیمر هایی با طول زیاد یا اشکال غیر استاندارد مورد نظر طراح است استفاده کرد.
  • در ساخت این محصول از یک طراحی خاص استفاده شده است به گونه ای که هوا بتواند کاملا آرام و تدریجی در فضا منتشر شود.
  • دریچه هایی که بر روی آن نصب شده اند این امکان را به شما می دهند که دیگر نگران سوراخ کردن قاب نداشته باشید.

جهت پخش بهتر و پرتاب بیشتر هوای خارج شده از دهانه دریچه‌های خطی نیازمند دمپر خواهید بود. برای نصب دمپر همراه دریچه خطی، باید از عمق مناسب پشت دریچه اطمینان حاصل نموده و سپس دمپر را نصب نمایید. مزیت استفاده از دمپر جلوگیری از ورود هرگونه هوای بیرون به‌همراه گرد و غبار به محیط داخلی است. دریچه اسلات بدون دمپر نیز از عمومی‌ترین انواع این دریچه بوده و مبین پلنیوم باکس و دریچه نیازی به دمپر نخواهد بود. موسسه فنی مهندسی مشایخی با دانش و فناروی خود قادر به تولید انواع این نوع دریچه های شده است.

انواع دریچه اسلوت

همچنین دریچه اسلات این قابلیت را دارد که در هر زاویه ای از کُنج پلان داخلی نصب شود. نصب دریچه اسلوت برای متخصصان این رشته کاری بدون هیچ گونه دردسر و بسیار راحت می باشد. نصب این دریچه ها بهتر است توسط افراد متخصص انجام شود زیرا که هر دریچه با توجه به تعداد اسلوت و ارتفاع نصب و همینطور طول و عرض، از اصول و قواعد خاصی برخوردار است. به علاوه استفاده از بست ها و یا پیچ های مخصوص در طول مسیر و انجام کار های مربوط به عایق کاری سیستم هوارسانی نیز، تجربه و مهارت خاص خود را می طلبد.

مزایای دریچه اسلوت

جریان هوای دریچه خطی اسلوت به شکل متعادل و نامحسوس به محیط انجام می شود. بدلیل اینکه هوا در درون حجم پلنیوم باکس به شکل یکدست و همگن پخش می شود، بنابراین خروج هوا از دریچه هم یکدست و مطبوع خواهد بود. همانطور که قبلا هم گفتیم پلنیوم باکس مزایای زیادی دارد و همین عامل سبب محبوبیت آن در بین سایر محصولات شده است. یکی از مهمترین امکانات این محصول ایجاد هوادهی به صورت کاملا یکنواخت است که حتی در دریچه های طولی با طول های بلند نیز کارایی فوق العاده ای دارد.

آنها می توانند هم در سقف و هم در صورت لزوم در داخل تایل سقف کاذب نصب شوند. هنگام نصب دریچه های هوای خطی باید این نکته را به خاطر داشته باشید که حداکثر ارتفاع هوادهی آنها پنج متر می باشد. دریچه اسلوت ناگونیا؛ در زوایای بزرگتر از 90 درجه و کمتر از ۱۸۰ درجه کاربرد دارد. این نوع دریچه خطی اسلوت قابلیت نصب در کنج دیوار و سقف های با اشکال ناهمگون دارد. دریچه هوای خطی ساخته شده از فلز آهن به دلیل مقاومت کمتر در برابر رطوبت از قیمت پایین‌تری برخوردار است. در صورتی که محل به‌کارگیری دریچه خطی در شرایط آب و هوایی خشک باشد؛ مشکلی برای این دریچه رخ نداده و حتی قیمت خرید تمام شده را نیز دریچه اسلوت کاهش خواهد داد.