ورود به صرافی کوینکس راهکار مناسب برای ایرانیان ترایوینگ

در این قسمت قصد داریم روش برداشت و واریز ارز در حساب کوینکس را به صورت مرحله به مرحله برایتان شرح دهیم. برای هر یک از این مراحل، یکسری ریزه‌کاری‌ها وجود دارد که آنها را هم به تفصیل بیان کرده ایم. از سمت کوینکس الزامی برای این امر وجود ندارد اما اخیرا این سایت از طرف ایران فیلتر شده است.بزرگترین مزیت کوینکس این است که با ایرانیان مشکلی ندارد و حتی می‌توانید با پاسپورت ایرانی احراز هویت کنید. کوینکس در حال حاضر در رتبه 66 سایت مرجع کوین مارکت کپ قرار دارد و میانگین حجم معاملات روزانه آن حدود 31 میلیون دلار است که مقدار نسبتا قابل قبولی است. با این حال در شبکه اجتماعی لینکدینیک صفحه مربوط به صرافی کوینکس وجود دارد که دارای 193 کارمند است و ذکر کرده که دفتر مرکزی این صرافی در هنگ کنگ قرار دارد.

شاید بپرسید که پاداش Kucoin Exchange ارجاع دقیقا چیست؟ اجازه دهید این پاداش را با ذکر یک مثال توضیح دهیم. هنگامی که دوستان شما با کد و پیوند ارجاع شما ثبت نام کنند، به ازای هر سفارش تکمیل شده‌ای که آنها انجام دهند، پاداش ارجاعی از طرف صرافی به شما تعلق می‌گیرد. سپس شما یک سفارش فروش برای ۱ عدد کوین BCH با جفت ارز BCH/BTC قرار می‌دهید (یعنی BCH را می‌فروشید و به‌جای آن BTC یا همان بیت کوین می‌خرید).

  • سپس برای دریافت کد تأییدیه کوینکس، روی دکمه‌ی «Send Code» روبه‌روی کادر دوم کلیک کنید.
  • اگر می خواهید در حوزه ارزهای دیجیتال وارد شوید و نمیدانید از کجا شروع کنید، دوره رایگان کار با صرافی های خارجی می تواند یک راهنمای عالی برای شما باشد.
  • حتی شما برای برداشت رمز ارزها از حساب کاربری در صرافی های داخلی نیز با این چالش روبرو هستید.
  • حداقل برداشت 50ADA هست و کارمزد برداشت هم 0.5ADA می باشد.
  • CoinEx بسیاری از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می کند، به ویژه سکه هایی که رای مردم را کسب می کنند بیشتر به این پلتفرم ملحق می شوند.
در این حالت 900 دلار موجود در حساب فیوچرز به عنوان پشتوانه لیکویید عمل کرده و لیکویید شدن شما را به تاخیر می اندازد. یعنی عدد لیکویید در معاملات خرید، روند نزولی و در معاملات فروش، روند صعودی به خود می گیرد. یعنی برای به تعویق انداختن عدد لیکویید از دارایی موجود در حساب فیوچرز شما استفاده شده و دارایی اصلی شما نیز دچار ضرر می شود. اکنون با زدن Buy و انجام سفارش، در قسمت Current position یک پوزیشن لانگ بیت کوین ثبت می شود. در این صفحه کد رفرال خودتونو میتونید کپی کنید که کد رفرال این حساب رو به رنگ ابی مشخص کردم. این کد رو میتونید به دوستان یا اشنایان بدین و با این کد ثبت نام کنن و این کار موجب میشه پاداشی هم برای شما واریز بشه.

رابط کاربری

ورود به صرافی کوینکس راهکار مناسب برای ایرانیان ترایوینگ کوینکس در اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی تاسیس شد و یک صرافی بین المللی به حساب می‌آید. اعضای تیم اصلی کوینکس به رهبری یانگ هایپو، از بهترین و حرفه‌ای‌ترین متخصصان مالی آنلاین در جهان به شمار می‌روند. تیم CoinEx متشکل از دریافت کنندگان ارزهای دیجیتال با تجربه بین المللی است. کوینکس توسط ایران فیلتر شده و نیاز داره که با فیلتر شکن وارد حساب کاربریتون بشید.

  • کمیسیون یا کارمزد صرافی کوینکس در تراکنش ها بسیار مناسب تر از سایر صرافی ها است.
  • با توجه به توضیحاتی که داده شد، می توان فهمید که امنیت در صرافی های غیرمتمرکز بیشتر از صرافی های متمرکز است.
  • CET نشان دهنده خدمات و امتیازات انحصاری در صرافی CoinEx است که می‌تواند در قسمت‌های مختلفی از صرافی مورد استفاده قرار گیرد.
  • در این مقاله بصورت کامل و جامع ، آموزش صرافی کوینکس ارائه میشود.
  • اطلاعات مفید زیادی در این صفحه وجود دارد که می توانید قبل از انجام هر معامله به عنوان مرجع خود از آنها استفاده کنید.
معمولاً بین ۳ تا ۷ روز زمان می‌برد تا مدارک شما بررسی شود و نتیجه‌ی آن از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می‌شود. به‌عنوان مثال ما از صرافی‌های داخلی تتر ترون را خریده‌ام و در کیف پول خود داریم پس نوع Coin type ما USDT میشه و Protocol Type را روی ۲۰USDT-TRC قرار می‌دهیم. پس از ظاهر شدن صفحه زیر در قسمت اول روی دکمه send code کلیک کنید تا کد تأیید روی ایمیل شما ارسال شود. کمتر از ۵ دقیقه یک کد ۶ رقمی به ایمیل شما ارسال‌شده و در کادر آبی رنگ کناری این دکمه وارد کنید. در قسمت دوم از شما می‌خواهد که کد یک‌بار مصرف خود را از اپ Google Authenticator دیده و آن را در این قسمت وارد کنید و درنهایت روی دکمه submit کلیک کنید.

صرافی کوینکس چیست؟