کرم دور چشم مشخصات و قیمت انواع کرم دور چشم خانومی

سرمها به طور مجزا برای دور چشم استفاده می شوند اما استثناهایی هم وجود دارد. مثلا اگر می خواهید از سرمهای ضد پیری در شب استفاده کنید، بهتر است یک لایه کرم روی آن قرار گیرد مخصوصا اگر پوستتان خیلی خشک باشد. برخی از کرم ها خاصیت لیفتینگ دارند و برخی عمل آبرسانی و جوانسازی پوست ناحیه دور چشم را انجام می دهند. برخی نیز باعث از بین رفتن تیرگی و کبودی اطراف چشم می‌شوند. وجود کافئین در کرم دور چشم از آسیب در اثر عمل آنتی اکسیدان جلوگیری می کند و همچنین به عنوان آبرسان نیز عمل می‌کند. همچنین در رفع تنگ شدن رگ های خونی و جلوگیری از پف زیر چشم نقش به سزایی دارد.

ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم 4 در 1 سی پریم

آنتی اکسیدان های قوی موجود در Co-Q10 به کاهش علائم کلی پیری کمک می کنند و در عین حال به کم رنگ شدن لکه های پیری نیز کمک سایت شالبا می کنند. ویتامین های B و E موجود در این کرم به آرامی از لایه زیرین لایه برداری می کنند تا خطوط ظریف و چین و چروک ها صاف شوند و از ظهور سیاهی حلقه ها بکاهند. آن را ماساژ دهید تا ظاهر پفی زیر چشم شما کاهش یابد و رنگ پوست شما یکدست شود.

کرم دور چشم آبرسان دکتر سی تونا فارماسی ( با بسته بندی جدید)

پوست اطراف چشم نمی‌تواند برای مدت طولانی رطوبت را حفظ کند؛ به همین دلیل خیلی زود خشک می‌شود. در چنین مواقعی از مرطوب کننده‌های دور چشم برای آبرسانی به پوست استفاده می‌شود. کرم زیر چشم چشم حاوی روغن زیتون و کره کاکائو می‌تواند گزینه خوبی برای آبرسانی دور چشم باشد. تولید کلاژن و الاستین با افزایش سن کاهش می‌یابد، بنابراین پوست نازک‌تر شده و دچار چین و چروک می‌شود.

  • این کار باعث می شود که اطراف چشم روشن تر شود و تولید کلاژن در پوست تسریع گردد.
  • روشن کردن هدف ما از خرید کرم دور چشم، انتخاب صحیح یک کرم مناسب را برای ما به همراه خواهد داشت.
  • از این که تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید از شما بسیار متشکر هستیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با بهترین مارک کرم دور چشم دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.
  • این ویژگی دور چشم ها را می توانید از قسمت توضیحات محصول مشاهده نمایید.
  • اگر پوست خشکی دارید به دنبال یک کرم مرطوب‌کننده چشم باشید.
  • در واقع هر وقت که اولین خط ریز یا چین را در گوشه خارجی چشم خود دیدید باید شروع به استفاده از کرم دور چشم کنید.
کرم دور چشم مشخصات و قیمت انواع کرم دور چشم خانومی

پوست اطراف چشم از دیگر نواحی صورت حساس‌تر بوده و مهم است که برای آن از محصولاتی استفاده کنید که فاقد مواد حساسیت‌زا مانند روغن‌های معطر گیاهی هستند. بهترین محصولات مراقبت از پوست اطراف چشم باید حاوی آنتی اکسیدان، ‌ترکیبات ارتباط دهنده سلولی و ترکیبات ترمیم کننده پوست باشند. سفت‌کنندگی و استحکام سلول‌های پوست دور چشم، آن هم در مدت زمان کوتاه از دیگر ویژگی‌های این کرم است. یکی از محصولات خوب بازار که می‌توانید برای مراقبت از ناحیه‌ی دور چشم خریداری کنید، کرم دور چشم سان سیف است.

این محصولات با فرمولاسیون حاوی spf (درجه محافظت از نور خورشید) در طول روز از پوست ظریف چشم ها در مقابل نور خورشید و اشعه های مضر آن مراقبت می کند. از یک کرم مرطوب کننده خوب استفاده کنید که حاوی اسید هیالورونیک یا ceramides باشد. از این محصولات با توجه به خشکی پوست خود روزی یک یا دو مرتبه استفاده کنید. امروزه اکثر برندهای معتبر، به منظور پیشگیری از بروز حساسیت های پوستی، از فرمول هایی خاص برگرفته از دل طبیعت در ساخت محصولاتشان استفاده می کنند. این محصولات با بهره گیری از مواد طبیعی و عدم استفاده از مواد شیمیایی هم کیفیت بالاتری دارند و هم بیشتر مورد اعتماد و توجه مشتریان قرار گرفته اند.

ما در این پیشنهاد خرید چند نوع از بهترین برند‌های کرم دور چشم ساخت ایران موجود در بازار را با مشخصات آنها به شما معرفی خواهیم کرد. آن را صبح قبل از شروع به آماده شدن به دور چشم خود بزنید یا اینکه قبل از خواب آن را بمالید تا مواد بتواند هنگام خواب جذب پوست شود. سعی کنید کرم دور چشم به‌عنوان بخشی از برنامه‌های زیبایی خود قرار دهید. آن را یک‌بار در روز و در صورت لزوم استفاده کنید تا بتوانید شاهد بهبودهایی در ناحیه چشم خود باشید.

البته نمی‌توان گفت از چه سنی این نیاز به وجود خواهد آمد چرا که این موضوع بسته به نوع پوست و خیلی موارد دیگر دارد. به این دلیل که پوست ما به‌مرورزمان خاصیت ارتجاعی و قدرت خود را از دست می‌دهد. این موضوعات سبب شد تا با ارائه راهنمای خرید کرم دور چشم به شما تذکر دهیم که بیشتر مراقب پوست خود باشید. اگر پوست چربی دارید به دنبال کرم دور چشمی باشید که حاوی روغن نباشد. اگر پوست خشکی دارید به دنبال یک کرم مرطوب‌کننده چشم باشید.